یزد- استاندار یزد گفت: یکی از زیرساخت های مهم توسعه حمل و نقل و تقویت شرایط بهینه برای انواع خطوط حمل و نقل است که همواره توجه به استاندارد سازی، حفظ، ایمنی، نگهداری و ترمیم راه‌ها باید مورد توجه قرار گیرد.

 تقویت خطوط حمل و نقل از زیرساخت های مهم توسعه است

به گزارش قدس آنلاین، سیدمحمد میرمحمدی اظهارداشت: امنیت و سلامت سفر با تقویت زیرساخت ها، ترویج فرهنگ صحیح رانندگی، رعایت ضوابط و مقرّرات در جامعه ارتقا و بهبود می یابد.

وی افزود: وقوع تصادفات یا هرگونه اخلالی در تردد مسافران و سایر وسایل نقلیه از دغدغه هایی است که نیازمند تقویت زیرساخت ها و برنامه ها برای کنترل و ایمن سازی می باشد.

میرمحمدی با اشاره به اینکه عوامل متعددی در تسهیل و رسیدن به شرایط مناسب در حوزه حمل و نقل دخیل می باشند، گفت: استاندارد سازی وسایل حمل و نقل و مسیرهای تردد، رعایت ضوابط حمل و نقل و مقررات راهنمایی و رانندگی و فرهنگ سازی نسبت به استفاده از وسایل ایمن در سفر عواملی هستند که در کنار یکدیگر امنیت و سلامت سفر و حمل و نقل را تضمین می کنند.

استاندار تصریح کرد: اجرای تمام برنامه ها باید بر مبنای قانون ، خدمت به جامعه  و پیشرفت کشور انجام شود و هر نوع کاری که خارج از این چارچوب باشد، اثرگذاری مثبتی به همراه نخواهد داشت.
میرمحمدی خاطرنشان ساخت: با توجه به در پیش بودن فصل زمستان ضرورت برنامه ریزی برای تسهیل شرایط حمل و نقل در صورت بروز هر نوع بارندگی در استان باید مورد توجه قرار گیرد و امنیت و سلامت جاده ها ارتقا یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.